17 תשובות
בוקר טוב, לא
כן
בוקר.-.
וכן
וכן
כן אני הולכת ובוקר טוב^.^
לא
בוקר טוב^^
וכן, מה שמזכיר שאני מאחרת.-.
וכן, מה שמזכיר שאני מאחרת.-.
חח כן, הלוואי שהיה לא.
לא, שפעת
כן, עד 15:45/:
אין לי כל כך ברירה.
כן לצערי
מסתבר:/
כן, למזלי אני מתחילה שעה שנייה ומסיימת בשתיים ועשרים
אני בשיעור מחשבים:0
מאוחר אבל כן
לא אני חולה..
ועד שאני חולה ואני יכול לנוח בבית אני צריך ללמוד למבחן במתמטיקה שאני מפסיד היום =,=
פעם אחרונה חליתי לפני שנה וחצי בערך וגם אז לא יכולתי להנות מהרגע של לא ללכת לבצפר,
כי זה היה בחופש גדול.
עכשיו אני צריך ללמוד למבחן במתמטיקה.
למה אני חולה בזמנים הכי רעים שיש?
ועד שאני חולה ואני יכול לנוח בבית אני צריך ללמוד למבחן במתמטיקה שאני מפסיד היום =,=
פעם אחרונה חליתי לפני שנה וחצי בערך וגם אז לא יכולתי להנות מהרגע של לא ללכת לבצפר,
כי זה היה בחופש גדול.
עכשיו אני צריך ללמוד למבחן במתמטיקה.
למה אני חולה בזמנים הכי רעים שיש?
באותו הנושא: