התחברות
הרשמה
כדאי לי להגיש עבודה באנגלית מודפס או בכתב יד? (יש לי כתב ממש יפה באנגלית)
26 במרץ 2016, 20:36
כתב
כתיבה
אנגלית
סיכומים
גופנים
פונטים
2 תשובות
מודפס יותר זריז.
T
Tha fall
נראה לי כתב חד כי אז זה מרגיש כזה כאילו השקעת יותר חח ככה אני מרגישה שאני מגישה עבודות בכתב יד חח
ש
שרוש00
באותו הנושא:
תירוצים למה אני לא יכול להגיש עבודה עוד 5 דקות?
יש לי יומיים להגיש עבודת שורשים ואפילו לא התחלתי, אני אספיק לעשות אותה ביומיים?
מי יודע איך רושמים באנגלית מגישה (אני צריכה להגיש עבודה באנגלית ) תודה לעונים.
רעיונות לעטיפה לעבודת שורשים - יש לי עבודת שורשים להגיש ב1.4, יש למישהו רעיון יפה, מגניב ומקורי לעיצוב כריכת העבודה? תודה לעונים (:
איך כותבים באנגלית מגישה? (כאילו להגיש עבודה)
אני לא בטוח אם כדאי לי להגיש תלונה..
יש לי עבודה להגיש בתנך ושואלים אותי מה הקושי בפסוק, מה זה קושי?
משהו יכול לעזור לי בתנך לגבי ספר שמואל זה דחוף, אני צריכה להגיש עבודה למחר!
גוגל תרגום לא ממש עוזר... מישהו יכול להגיד לי איך כותבים באנגלית נניח לעבודה שצריך להגיש: מגישה תמר ומוגש לענבל
וואו בבקשה תעזרו לי יש לי להגיש פרזנטציה על ספר באנגלית, יש למישהו איזה עבודה מוכנה? (5 יחידות)
אני חייבת להגיש עבודה ליום ראשון אז פליז תעזרו לי!