4 תשובות
מותר ליטול בשירותים, ולברך בחוץ.
(אני משלימה את יוסי)
והנטילה באה הרי להסיר את הטומאה. מה גם שא"א לברך בשירותים..
והנטילה באה הרי להסיר את הטומאה. מה גם שא"א לברך בשירותים..
כי את/ה נחשב/ת לטמא/ה בגלל ששירותים זה מקום טמא, וכשאת/ה יוצא/ת ממנו את/ה עדיין נחשב/ת לטמא/ה.
אבל אם את/ה נוטלת ידיים מחוץ לשירותים אז את/ה לא טמא/ה.
אבל אם את/ה נוטלת ידיים מחוץ לשירותים אז את/ה לא טמא/ה.
כי זה מקום טמא.
באותו הנושא: