7 תשובות
אם קשה לך במציאות אז כידי שתתחיל בזה ואז לאט לאט אתה יודע
שואל השאלה:
להתחיל בטינדר?
אנונימי
כן, טינדר, פייסבוק, אינסטרגרם
שואל השאלה:
יש לי בעיה אבל גם כשאני מצליח עם מישהי ומגיע למצב של סטוץ בטוח.. תמיד אני ימצא פאק אצלה שיגרום לי לרדת ממנה ולא להפגש
אנונימי
שואל השאלה:
אם הייתי מצליח להכיר בנות במציאות לא הייתי שואל על טינדר...
אנונימי
זו אפלקצייה סבירה. עד שאתה נפגש שם עם מישהי אתה מוציא את המיץ. לא קל.
אנונימי
בחיים לא היה לי טינדר אבל, שמעתי מחברות שלי שזה דווקא סבבה...
אבל אני יגיד לך משהו הכי שווה להכיר בחורות במציאות מאשר באינטרנט