6 תשובות
לעשות טבלה על כל דבר לחלק אותו... שמח שעזרתי...
לא להיות בסטיפס ובמקום זה ללמוד. תסדרי לעצמך את הזמן ביומן, תתכנני כל דקה מה תעשי כולל מספיק הפסקות כדי לנוח. בהצלחה
סדר עדיפויות. ולתת לכל עבודה זמן ראלי וקצוב. בהצלחה
רוב הבעיות בנוגע לניהול הזמן נובעות מזה שאנשים לא עושים את מה שהם צריכים לעשות והם דוחים את מה שהם צריכים לעשות לרגע האחרון
אז העצה שלי היא שפשוט תתחילי לעשות את השיעורים והעבודות שאת צריכה לעשות ואל תהיי בפלאפון ובטלוויזיה עד שלא תסיימי אותן
אז העצה שלי היא שפשוט תתחילי לעשות את השיעורים והעבודות שאת צריכה לעשות ואל תהיי בפלאפון ובטלוויזיה עד שלא תסיימי אותן
סדר עדיפויות: מה שהכי חשוב לך תעשה בהתחלה ומה שפחות תעשה בסוף
לסגור מחשב וטלפון.
באותו הנושא: