4 תשובות
כן. הרבה מרגישים ככה
כן גם אני ככה
אנונימית
חח וואי בנדר בול אני חשבתי רק אני ככה
הסיבה היא שכשאת לבד, ולא מוקפת ילדים שמהווים לך תחרות את מרגישה טוב יותר.
זה כמו שמישהו יצא לבר עם חברים חתיכים דוגמנים והוא לא. להם אולי ילך טוב יותר.
אבל אם הוא ילך עם אנשים שפחות יפים ממנו?
הוא מקבל ייתרון.
אני לא אומר שאת פחות יפה.
הכוונה שהם כאילו מהווים לך תחרות. זה לגיטימי.. את יפה..
אנונימי
באותו הנושא: