4 תשובות
זה אומר שאת בחצר האחורית של הבית.
אם את מחשיבה את החצר לחלק ממבנה הבית אז כן את בבית, אחרת את בחוץ
זה אומר שאת בחצר האחורית.
מחוץ לבית (המבנה עצמו)