2 תשובות
כי בטח במציאות שופטים אותך ביגלל החיצוניות ולא ביגלל הפנימיות...
כי באמיתי רואים את היופי והאופי הוא לא הזה שיוצא החוצה לצערנו.
באותו הנושא: