6 תשובות
סיכום שיחה בכתב
מה שנאמר בשיחה מסוימת, כמו תיאור של השיחה
תמצית ותיאור של ישיבה או אסיפה. דיון וכד'
פרוטוקול זה סיכום של האמירות בכתב
למשל כל מה שקורה ב"שיחה" נכנתב
למשל כל מה שקורה ב"שיחה" נכנתב
חח כנ"ל מסכימה לגמרי עם מי שמעלי תודה לשואלת השאלה d:
אנונימית
תודה רבה גם אני מצאתי אתכם בגוגל
אנונימית
באותו הנושא: