4 תשובות
גילחת את הבית שחי וישר שמת דיאודורנט נכון? לא טוב. היית צריכה למרוח קרם גוף להקל על הכאב ואז כשזה מתייבש לשים דיאודורנט
אנונימית
יכול להיות שאת רגישה לאחד הרכיבים של הדאודורנט
גם לי יש אחד כזה שכל פעם שאני שם אותו זה שורף ואחרים שלא שורף לי באופן אישי אני אוהב אותו אז אני ממשיך להשתמש אבל בעקרון עדיף שלא וזה יעבור לך עוד כמה רגעים ואם זה לא עובר כמה דקות תשטפי את זה במים או עם מגבון
אם זה ספריי, יכול להיות שקירבת את זה יותר מדי.
אנונימית
תשתפי את בית השחי ובנתיים אל תשימי דאודורנט.
ושימי דאודורנט סטיק..