תשובה אחת
לי זה ממש קשה
לפעמים זה קל והכל אבל שאני צוחקת המון אני מרגישה שאני כמעט לא נושמת ואז אין לי אוויר, ואני מתחילה לצפצף (הגרון-קשה לנשום) ואני חייבת משאף שתמיד יהיה צמוד אלי.
לפעמים זה קל והכל אבל שאני צוחקת המון אני מרגישה שאני כמעט לא נושמת ואז אין לי אוויר, ואני מתחילה לצפצף (הגרון-קשה לנשום) ואני חייבת משאף שתמיד יהיה צמוד אלי.
באותו הנושא: