4 תשובות
נכנסים לבית, מנחמים את המשפחה, כביכול בעיקר מדברים ומשוחחים.
הם יושבים שם ומדברים על מי שנפטר בעיקרון ואז קרובי משפחה וחברים נכנסים לבית בשביל שהם לא יהיו לבד
שואל השאלה:
לא. הכוונה אלו שבשבעה, לא אלו שבאים לנחם אותם.
לא. הכוונה אלו שבשבעה, לא אלו שבאים לנחם אותם.
מתכנסים בבית של הבן אדם שנפטר ויושבים שם מדברים עליו ומחזקים את המשפחה,
מביאים אוכל ומנחמים
מביאים אוכל ומנחמים
באותו הנושא: