3 תשובות
כשכמה פרחוצ מכיצה ז עצבנו אותי אמרתי להן ז כי השם אומר הכל... והמבין יבין...
סטיפס לא נועד לזה אחי אני אומר פשוט תתעלם ממנו ותעשה עליו חרם עצמי, חרם עצמי זה שאתה מתנהג אליו כמו אל רוח מבחינתך הוא לא קיים
מה יעזור לך לקלל אותו? זה רק מוריד מהרמה שלך ומראה כמה את שווה.
תגידי לו חד וחלק תשאר ברמה שלך אני לא מתכוונת לרדת אלייה, אתה יכול לקלל אותי כמה שאתה רוצה אני יודעת מי אני ומה אני שווה ואתה מוזמן לקפוץ לי! זהו בי בי
באותו הנושא: