5 תשובות
זה לא שהתחלתי לוותר
למדתי לחיות עם עצמי ולא לנסות להיות מישהו אחר (:
בגלל הסביבה הביקורתית והשיפוטית, ובגלל המודעות העצמית.
זה לא שנהיה לי יותר טוב...
כי לא מחנכים אותנו לאהוב את עצמנו מחנכים אותנו להיות לא מי שאנחנו באופן טבעי להיות יפים יותר רזים יותר להתלבש ככה ולאכול ככה
וזה שהשלמת עם עצמך זה מעולה
vin