11 תשובות
אובססיה זה להיות דביק למישהו ולפחד שלא ילך אהבה זה משהו אחר שאת סומכת על בן אדם וכו
אובססיה- כפייתיות
אובססיה זה שאת קשורה אליו
את אובססיבית אליו..
לדוגמה אובססיבית לניקיון שכל הזמן רוצה לנקות לנקות
אז אותו דבר רוצה רק אותו איתה.
אהבה זה שאתה אוהב מישהו אוהב את המגע שלו איתך את הקשר המשותף שיש ביניכם החיבור..
מקווה שעזרתי. lightya❤
את אובססיבית אליו..
לדוגמה אובססיבית לניקיון שכל הזמן רוצה לנקות לנקות
אז אותו דבר רוצה רק אותו איתה.
אהבה זה שאתה אוהב מישהו אוהב את המגע שלו איתך את הקשר המשותף שיש ביניכם החיבור..
מקווה שעזרתי. lightya❤
אובססיה זו הפרעה נפשית.
אנשים חושבים שאם הם מאוהבים בצורה מוגזמת במישהו זו אובססיה.
אז למען האמת- לא.
אנשים חושבים שאם הם מאוהבים בצורה מוגזמת במישהו זו אובססיה.
אז למען האמת- לא.
אובבסייה זה לא בריא
אהבה זה כן, בריא
אהבה זה כן, בריא
אובססיה זה להיות כפייתי, לפעול בצורה אובססיבית
אהבה זה פשוט רגש כלפי אדם אחר
אין קשר ביניהם
אהבה זה פשוט רגש כלפי אדם אחר
אין קשר ביניהם
אז אם אני חושבת הרבה על חבר שלי, ורוצה להיות איתו ולשמוע את הקול שלו, זה אומר שאני אובססיבית אליו ולא מאוהבת בו?
אנונימית
את לא אובססיבית, את מאוהבת וזה לגיטימי.
כפי שכבר אמרתי- אובססיה זו הפרעה נפשית ולא מה שכולם חושבים.
כפי שכבר אמרתי- אובססיה זו הפרעה נפשית ולא מה שכולם חושבים.
קישורים מצורפים:
אובססיה זה אהבה יתרה.. כשאתה אוהב מישהו יותר מידי אתה נהיה אובססיבי אליו.
באותו הנושא: