24 תשובות
לומדת בטירוף בשביל תואר ראשון
בכיתה יב
אהיה בת 22 אז מקווה שאלמד ואעבוד בעבודה מסודרת כי אהיה אחרי צבא
אני אהיה בת 16...
עושה בגרות במתמטיקה (?)
אהיה בן 19, מקווה שלא בצבא. גם אם כן, אני חושב שאסתדר טוב (:
אהיה, אמ, יותר טוב במה שאני אוהב לעשות (:
בצבא, בתפקיד שאני רוצה, אולי גם מחוץ לארון
משתחררת מהצבא וחושבת מה לעזאזל אני מתכוונת לעשות עם החיים שלי.
שנה אחרי סיום הלימודים. אני מניחה שצבא\ שירות לאומי.
יהיה בן 22 אין לי כל כך עתיד הכוונה לא חשבתי על זה בכלל אני זורם עם הזרם מה שיקרה יקרה
אחרי שיחרור, חושבת מה אני עושה מכאן הלאה..
אני לא.
1-
אני יהיה בת 18, אז בצבא..
19 צבא, בבית החדש, עם רישיון, בלי בית ספר!
אנונימית
בבית ספר ): אני אהיה רק בת 17
אנונימית
בפנמה.
שובר סופסוף את שיא העולם המחורבן הזה!
בת 22 לומדת בטכניון עם המון כלבים
מטיילת בדרום אמריקה עם כמה חברים טובים.
23 לומדת איזשהו מקצוע מבלה ותפוסה לחבר ❤
צבא/אחרי צבא
שליט היקום חח
אנונימי
אני אהיה בת 18 וחצי אז.. בצבא?