9 תשובות
לא מאה אחוז אבל כן
שואל השאלה:
אגב לא ציינתי אבל לדעתי כן.. כולה קוביית שוקולד, כמה סוכר כבר יכול להיות בזה?
אנונימית
כי דבר שיש בו ריכוז של סוכר עובד ככה.
בשוקולד יש משהו ממריץ ומשמח ^^
זה יכול לעבוד...
עם קוביית שוקולד אחת זה לא כזה דרמטי כי אין בקובייה כמות כל כך גדולה של סוכר.. אבל בעקרון זה נכון. זה עובד ככה שכשנכנס סוכר לגוף, הוא זורם בדם ואז מופרש הורמון האינסולין שגורם לסוכר לעבור לתאים. ברגע שהסוכר נכנס לתאים ישנה ירידה בכמות הסוכר בדם ויש ירידה מסוימת באנרגטיות.. אבל עם קוביית שוקולד אין באמת השפעה כל כך..
כן זה גם הגיוני...
בולשיט, קוביית שוקולד אחת לא תשפיע ככה וממש לא תוך עשר דקות.
אחרי איזה חצי שעה מקבלים אנרגיה למעט זמן, ואז יש ירידה ברמת הסוכר בדם.
אנונימית