2 תשובות
אם זה יקרה פעם אחת אז לא. אבל אם מישהי תעשה את זה כל הזמן הגוף יתרגל לאכול ואז ישר להקיא והיא תתחיל להקיא גם בלי שהיא רוצה (כלומר לפתח הפרעות אכילה)
הקאה היא חלק בריא ונכון אצל חלק מבעלי החיים.
בהקאה הגוף פולט אוכל שיושב לו "לא טוב" נניח אם אכלנו יותר מידי או פשוט חולים.
אם מדובר על מקרה בודד או אחת ל ויש סיבה כמו שציינתי למעלה אז לא מדובר על נפרעות אכילה.