6 תשובות
זה בסדר ובריא מאוד
כדאי להוסיף בצהריים חלבון - עוף / הודו / דג / קטניות אם את צמחונית.
בארוחת ערב כדאי לא לאכול חביתה (עדיף לא פעמיים ביום חביתה). את יכולה לאכול בערב לחם מלא עם גבינה וירקות.
כן, בסדר גמור (:
כן, ממליצה לך לשלב גם פירות ולגוון בארוחת ערב (אכלת חביתה גם בבוקר וגם בערב)
כן
אולי תנסי לשנות את ארוחת הערב/בוקר שלך, שלא תאכלי פעמיים חביתה, הרבה ביצים זה לא בריא