8 תשובות
שואל השאלה:
באוזן למעלה...
וואיי גם לי זה ככה
אז הלכתי לרופא והוא אמר שיש לי שם דלקת והוא נתן לי משחה..
לא, אם תדאג ותטפל בזה, כלום לא יקרה.
גם לי זה קרה.. עדיין לא מתתי ועברו שלוש שנים מאז.. מי היה מאמין
שואל השאלה:
אבל אם נהייה כמו גוש כזה באוזן מהעגיל זה יכול להזיק?
אני המון זמן עם העגיל ושומרת עליו והעגיל הוא טיטניום ונהייה לי כמו גוש כזה ליד העגיל.. ממה זה יכול להיות? זה מסוכן?
איפה עושים תעגיל הזה?
העגיל עצמו לא, אבל אם הוא מזדהם אז הזיהום גורם לנזק חמור באוזן.
במילים אחרות: כל עוד את/ה משגיח/ה על העגיל שלא יזדהם, הכל יהיה בסדר.
Aro
כל עגיל יכול לגרום לתגובות משונות בגוף אבל כשאת עושה עגיל תמיד
תזכרי שיכול להיות לך צלקת, דחייה, זיהום מקומי ואפילו תלישה...