7 תשובות
כן.
לא. וגם אם עשיתי דברים לא נכונים בחיים כנראה שהם היו צריכים להיעשות כדי שאלמד מהטעות. ואני יותר בכיוון של מתחרטת על דברים שלא עשיתי.
כמו התגובה מעליי
כן, על דבר מטופש מאוד שעשיתי.
על יותר מדי דברים
נולדתי, באמת רוצה שאפרט?
חוויה מינית עם בן
אנונימי