6 תשובות
שואל השאלה:
אבל לא יודעת מה לעשות לגבי הלימודים גם שבוע שעבר לא הרגשתי טוב וגם עכשיו זה קורה ליי.. ללכת או להשאר בבית
אנונימית
אני חושבת שעדיף ללכת לרופא
שואל השאלה:
יש לי רופא מעצבן.. שאני יודעת שאני חולה או אומר שאני סתם אומרת.. והוא רואה שאני לא מרגישה טוב.. וגם אין לו בכלל תורים הוא עמוס
אנונימית
עדיף לא לעצור הקאה, אם את צריכה להקיא - תקיאי.
שואל השאלה:
מרגישה שעדין בא לי להקיא
אנונימית
את מרגישה יותר טוב עכשיו? (אחרי שהקאת)
לגרון יש אפשרות לקחת תרופה
באותו הנושא: