התחברות הרשמה

מישהו צריך לקום בחמש מחר?

29 בדצמבר 2015, 22:13
שעות שינה    
5 תשובות
לא אני קמה ב9 בבוקר
מ
משמש123
לא, אני קמה ב-06:00
T
Trigger babe
מחר היום הכי מושלם שיש. אני מתחיל קבוע שעה 3 ^_^
I
Its all for the better
בחמש וחצי
אנונימי
לא אני, אני קמה ב8
Skylight
באותו הנושא:
מחר יש לי טיול שנתי ואני צריך להיות בבית ספר בשש איך לקום בחמש?
מה צריך לעשות כדי לישון ולא לקום יותר?
לישון ב12 זה מאוחר כשאתה צריך לקום ב7?
צריך לקום ב6, לישון?
צריך לקום ב6 בערך, לישון או לשחק בסוני?
אני צריך לקום בשש וחצי נראה לכם ללכת לישון או להישאר ער?
אני צריך לקום מחר ב7 אבל לא בא לי ללכת לישון עכשיו מתי ללכת לישון?
באיזה מקום בגוף צריך לשים בושם שיריחו אותו שאני עובר ליד מישהו?
השעה עכשיו 3:19 לפנות בוקר ואני צריך לקום בשעה 6 בבוקר איך לקום בזמן
מי צריך לקום מוקדם ומתי?
באיזה שעה צריך ללעת לישון בטירונות ובאיזה שעה לקום?