20 תשובות
נשמע בן אדם ממוצע (;
אנונימי
יפה מאוד, מה רע בזה?

ומה עם "ההתאבדות" תספרי לי! התחרטת?
אלונה
שואל השאלה:
אחרי פסח אמא שלי מבשלת קנידעלך לפנים!
יפה יפה... גם אמא שלי מבשלת קנידעלך... וגם גפילטע פיש, אין על האוכל הזה בתכלס כ"כ טעים
אלונה
א גוט שאבעס (שבת שלום) וא גוטן יום טוב (חג שמח)
אלונה
פ׳חח שתי אשכזיות ועוד אחד קוראת לעצמה כוסית חח חנקתן!
אנונימי
שואל השאלה:
כי אני כוסעית
אשכנזיות לא יכולות להיות כוסיות מצטער...:/ אלה החיים
אנונימי
אנונימי יגזען..
מה רע באשכנזים? אני אוהבת את כל העדות. אני לא גזענית כמוך
אלונה
שואל השאלה:
וגרוזינים אתם אוהבים?
חברה שלי גרוזינית...:) כפרעלייה
אנונימי
שואל השאלה:
כפרעליה!
צודקת אין על הגרוזינות יפות וחכמות וכוסיות על
אנונימי
חח.. אני בת 73 ואני ישמח לחתן:)
שואל השאלה:
איך במיטה?
אוי אנונימי איזה שטיות! אני לא אשכנזיה אבל זה ממש שטיות! בכל העדות יש אנשים יפים ואנשים יפים פחות אז תפסיק לבלבל את השכל! וכוסית חח הוא נישמע טוב ;)
אנונימית!
שואל השאלה:
ברור זה הגנים שלל הצד שלי
אנונימית! - צודקת! אמן שירבו כמוך אנשים מקסימים
אלונה
שואל השאלה:
אמן ירבו כמוך נשמה
שואל השאלה:
מה שתקתם?
באותו הנושא: