12 תשובות
שאלה טובה חחח
כי בגיל הזה רוצים להיות עם האלה שיותר מקובלות אבל תכלס. בעתיד בן לא ירצה מישהי שתהיה אמא לילדים שלו עם אופי ממש מגעיל
אנונימית
מראה, ביטחון
אנונימית
אני לא... זה מגעיל אותי משהי שמדברת לא טוב ומקללת אני בעצמי לא מקלל ואני ירצה משהי טובה
אנונימי
אולי זה כמו שבנות נמשכות לבד בויז כאלה, שעושים שטויות... אפילו אם הן אומרות שלא, לדעתי זה רק ענין של תקופה עד שהם יבינו שעם הפרחות לא יהיה להם שום עתיד
בנים בני 14-17 לא מבינים מהחיים שלהם, הם לא רואים מי יפה באמת הם רואים למי יש את הציצי הכי גדול או מי החברה אומרת שהכי יפה ומשכנעים את עצמם שהיא הכי יפה.
בצבא את תראי שבנים יתחילו פחות להמשך לפרחות ויותר ליפות ולמיוחדות האמיתיות.
יש לי המון בנות מיוחדות ברמות בשכבה והבנים רודפים רק אחרי הכונפות, דפוקים.
בצבא את תראי שבנים יתחילו פחות להמשך לפרחות ויותר ליפות ולמיוחדות האמיתיות.
יש לי המון בנות מיוחדות ברמות בשכבה והבנים רודפים רק אחרי הכונפות, דפוקים.
כדי לשכב איתן חח, מה חשבת שהם באמת "אוהבים אותן?" כי תכ'אלס שהם נהיים חברים הוא מחפש תרגע של לשכב ואחרי זה הוא אומר לה ביי ביי
אנונימי
בתיכון זה דבר שונה, ילדים מתעניינים, אבל כשאת בצבא ואת מתחילה את "החיים האמיתיים" את תרצי מישהו שיידאג לך ויהיה לו אכפת ממך ולא אחד ערס
הם מקובלות וזה גם מה שיעזור להם להיות מקובלים ואולי הם רוצים לנסות לזיין
אנונימי
כי הן משדרות ביטחון ובאופן כללי בני אדם נמשכים לבני אדם אחרים שיש להם ביטחון.
ביטחון ומוניטין זה מה שמניע את אותם בנים אבל חייבת להגיד שיש המון שהם לא כאלה.
ביטחון ומוניטין זה מה שמניע את אותם בנים אבל חייבת להגיד שיש המון שהם לא כאלה.
כן שמתי לב גם! אני לא אומרת כולם אבל יש. אומרים שהם לא נמשכים לפרחות סנוביות וזה, ובסוף לכל החשות האלה יש חבר s:
אנונימית
כי רק אלה הבנות שנותנות
באותו הנושא: