2 תשובות
בטחון בטחון בטחון!
את צריכה להציג את עצמך מאיפה את למה את אוהבת משחק באודישנים של תלמה ילין את צריכה לבחור מונולוג אחד דרמטי שאני ממש ממליצה על "קיץ ועשן" מונולוג של אלמה ואת צריכה עוד מונולוג קומי שאני ממליצה על "הזמרת הקירחת" ואת צריכה שיר... באודישן תיהיה רגועה ותנסי להרשים אותם תדברי כאילו את מדברת אל ההורים שלך ועל תיהיה בלחץ
אני גם מנסה להתקבל השנה לתלמה ילין
מכווה שתיתקבלי בהצלחה
באותו הנושא: