4 תשובות
להתאמן מלא ולהאמין בעצמך!
בהצלחה:)
בהצלחה:)
באיזה בית ספר?
שואל השאלה:
תיכון חדש באיזור צפון.. אבל המגמה מאוד רצינית אז בעיה חח
תיכון חדש באיזור צפון.. אבל המגמה מאוד רצינית אז בעיה חח
אנונימי
לא נורא. תתאמני הרבה אם תאמיני שתצליחי- את תצליחי! פשוט להתאממן הרבה לשאול דעות של אחרים. את יכולה להראות לחברות שלך או לאמא את הריקוד והם יוכולים להגיד לך איפה לשפר.. בהצלחה:)
באותו הנושא: