13 תשובות
כרגע בא לי רק את אהבת חיי
ועוד כמה שנים ילדים..
ועוד כמה שנים ילדים..
את מן הסתם לא היחידה, אבל קחי את זה באיזי, את רק מתחילה את החיים (:
שואל השאלה:
אני רוצה כבר ילד/ילדה חח ולקנות להם מלא מלא בגדים ^_^
אני רוצה כבר ילד/ילדה חח ולקנות להם מלא מלא בגדים ^_^
אנונימית
גם אני
ככה כולם
אני רוצה את זה יותר מהכל!
את לא היחידה..:)
בינתיים רק את אהבת חיי ^^
את לא היחידה.
חחח גם, מחכה להיות אמא כבר
קודם כל ש"אהבת חיי" הנוכחית תשים עלי, ואז נדבר על לחלוק במבה -_-
לא רק את
גם:)
באותו הנושא: