4 תשובות
אתה צריך להיכנס לזה בהדרגה
שואל השאלה:
איך?
אנונימי
תחזור להתאמן, לא יקרה כלום, פשוט אל תעשה אימון קשה כמו לפני שהפסקת אלא תחזור לאט ותעשה אימון קל יותר, לאט לאט תעלה את רמת הקושי ולבסוף תחזור למה שהיה...
אם לא המקסימום שיקרה הוא שיתפסו לך שרירים
לא אל פשוט תחזור להתאמן אם פעם הייתה רץ 5 ק"מ נגיד אז תרוץ פעמיים בשבוע ק"מ 1 ואז בשבוע אחרי זה 2 וככה תעלה כי זה לא טוב להתחיל במכה
באותו הנושא: