התחברות
הרשמה
מתלבטת אם ללמוד על אוטומט או ידני, אם אני אלמד ידני זה באמת יהיה שימושי?
12 בנובמבר 2015, 21:32
רכב
נהיגה
לימוד נהיגה
רשיון נהיגה
רכב אוטומטי
תשובה אחת
ידני בהחלט שימושי אבל הוא מאוד קשה. בגלל זה יש ילדים שמעדיפים לעשות על אוטומט.
U
UNAGI
באותו הנושא:
לימוד על רכב אוטומטי - האם כדאי ללמוד נהיגה על רכב אוטומטי או רכב עם הנעה ידנית?
כדאי ללמוד נהיגה על אוטומט או ידני?
מתלבטת אם ללמוד נהיגה על אוטומט או ידני - מה אתם אומרים?
אני מתלבטת מה עדיף ללמוד אוטומט או ידני? ולמה אומרים שידני יותר זול אם הרוב זה מכוניות ספורט
האם כדאי ללמוד נהיגה על ידני או על אוטומט ולהשלים אח"כ לידני?
לבחור בין רכב אוטומטי לידני - מה ללמוד רכב אוטומטי או ידני?
נגיד מישהו הוציא רשיון על אוטומט והוא רוצה בעתיד ללמוד גם ידני הוא יכול?
מה ההבדל בין אוטו ידני לאוטומטי? ועל מה כדאי ללמוד?
ההבדלים בין גיר אוטומטי לגיר ידני - מה ההבדל בין מכונית ידנית לאוטומט?
מה ההבדל בין רכב ידני לרכב אוטומט?
מה עדיף רישיון על אוטומט או ידני?