תשובה אחת
לא.
אני גם עשיתי החלקה ואת צריכה שבוע לפחות לא לעשות קוקו או לשים סיכה בשיער.
בנוסף תחפפי עם מהסכה ושמפו שמתאימים אחרי ההחלקה
אני גם עשיתי החלקה ואת צריכה שבוע לפחות לא לעשות קוקו או לשים סיכה בשיער.
בנוסף תחפפי עם מהסכה ושמפו שמתאימים אחרי ההחלקה
באותו הנושא: