3 תשובות
את סך הכל בת 12. את לא אמורה להתאפר מזה ואת קטנה מידי בשביל להתחיל להתעסק באיפור. יש לך את כל החיים לפניך בשביל להתאפר ודווקא עכשיו את רוצה?
את סתם תהרסי את העור שלך.
את סתם תהרסי את העור שלך.
אנונימית
תגידי לה פשוט שאת ממש רוצה, שיש לך חברות שכבר עושות (אם יש) ואל תדאגי, אני אמנם קטנה יותר אבל זה מה שקרה לי עם העגילים: אמרו לי מגיל מסוים אבל בסוף עשיתי בגיל עשר.. תחכי קצת שתגדלי ואז תבקשי שוב. אם זה דחוף עכשיו, תגידי לה על החברות.. מקווה שעזרתי
אני לא חושבת שאת צריכה להתאפר בגיל כזה, אבל תסכמו על משהו עדין, אולי קצת מסקרה וצללית עדינה?
באותו הנושא: