4 תשובות
סוהו?
אנונימית
תאכלי, אבל משהו קל.
שואל השאלה:
כן זה מסעדה כזאת
אנונימית
את לא יכולה להרעיב את עצבך רק כדאי ללכת למיסעדה תאכלי משהו עם קצת קלוריות אבל אל תגוועי ברעב עד אז...