6 תשובות
תכלס? כן.
שואל השאלה:
אז ככה,
כשאני שמה בגדים ממש יפים ונעליים כ'ו ואפילו אודם אז הוא רואה את המבטים עלי ברחוב ופשוט מסתכל עלי בחוסר אונים.. זה מעיד על האופי שלו משהו לא חיובי או תסמין למישהו אלים?
אנונימית
לא אלים, אבל קצת קנאי. לא ממש זכותו להגיד לך מה ללבוש, אבל כדאי שתדברי איתו על זה בנוחות ורוגע, ותביני למה זה ככה ואם דרוש כלשהו שינוי, או שאת בסדר עם זה ובקיצור דברי איצו על איך שהוא מרגיש...
הוא לא חוצפן הוא דואג,
אבל זה לא עניין שלו תתלבשי ותתגנדרי איך שבא לך
תלוי...
אם הוא ביקש ממך בצורה רציונלית שלא תהיי מגונדרת, אבל הבין כשסירבת, אז לא, הוא פשוט קנאי.
חוץ מזה, אם הוא מאמין בך, מה זה משנה אם יתחילו איתך או לא? הרי במילא תסרבי.
לא הוא סך הכל דואג לך