התחברות
הרשמה
אפשר לכתוב תפילות גם אם מדברות על תודות לאלוהים?
6 בנובמבר 2015, 15:08
תפילות
דת
יהדות
אלוהים
אמונה
תשובה אחת
תפילה היא משהו מאוד אישי ופרטי, כעקרון כל תפילה חייבת לכלול תודה רבה על הדברים הטובים שיש לך ואז גם בקשה קטנה שהיית רוצה עכשיו. אלוהים גם אוהב שמפרגנים לו. רק דבש
t
titi_tubulina
באותו הנושא:
איך אפשר לדבר אם אלוהים? לא תפילות, שיחה
תפילה לפני השינה - איזה תפילה צריך להגיד לפני השינה? (עם אפשר לתת לי את זה פה) תודה מראש ולילה טוב כולם.
תפילת מנחה מוקדמת - האם אפשר להתפלל תפילה מנחה מוקדמת כמו בשעה 2:00 בצהריים?
מאיזה שעה עד איזה שעה אפשר לקרוא את תפילת הערבית?
אי אפשר לכתוב למישהו בקיר תודות מתחת ל10 פרחים?
כתיבת בקשה בכותל - כשכותבים פתק בקשה לכותל, צריך לכתוב אותו בצורת תפילה או בצורה רגילה?
תפילת חנה - תפילת חנה היא כמו תפילה להריון?
תפילה להחלמה - סבא שלי במצב קשה מאוד בבית חולים עם דלקת ראות איזה תפילה כדי שיבריא צריך להגיד? בבקשה תודה לעונים.
תפילות בהשכמה ולפני השינה - איזה תפילה אומרים בבוקר ישר כשקמים, ואיזה תפילה צריכים לומר לפני שהולכים לישון?
תפילה לפני עליה לתיכון - אפשר תפילה בתהילים למישהו שעולה לתיכון ורוצה למצוא חברים טובים ולהתסדר?
שעת תפילת מנחה - באיזה שעה אפשר להתפלל תפילת מנחה?