תשובה אחת
תפילה היא משהו מאוד אישי ופרטי, כעקרון כל תפילה חייבת לכלול תודה רבה על הדברים הטובים שיש לך ואז גם בקשה קטנה שהיית רוצה עכשיו. אלוהים גם אוהב שמפרגנים לו. רק דבש