3 תשובות
יש לך עיפרון כזה שמופיע ברגע שאת מצלמת (בצבע אדום הוא מופיע) את לוחצת עליו בוחרת צבע וזהו
שואל השאלה:
כן אני יודעת יש לי את כל הצבעים אבל לבן ושחור לא
אנונימי
את לוחצת על המד הזה של הצבעים ויורדת למטה ממש עד הסוף של המסך עצמו (לכיוון הכפתור של השלח) ויוצא לך שחור.
ללבן את צריכה פשוט להמשיך באלכסון עד לאיקס (שמאל למעלה).
באותו הנושא: