2 תשובות
אל תדאגי זה לא כואב זה משבטוח
קודם כל, פחד להקיא זאת פוביה אמיתית. קוראים לה "אמתופוביה". אין הרבה שיש להם את הפוביה הזאת, אבל יש כמה מיליונים. אני גם אחת מהם. את צריכה פשוט להפנים שזאת תגובה טבעית של הגוף, וזה הדרך שלו לעזור לך כשהוא מרגיש במצוקה.
אני באופן אישי עדיין לא הצלחתי להתגבר על הפוביה הזאת, כבר כמה שנים שלא הקאתי, וכל פעם שאני לא מרגישה טוב, אני סובלת בשקט.
תרגישי טוב!
אני באופן אישי עדיין לא הצלחתי להתגבר על הפוביה הזאת, כבר כמה שנים שלא הקאתי, וכל פעם שאני לא מרגישה טוב, אני סובלת בשקט.
תרגישי טוב!
באותו הנושא: