6 תשובות
שואל השאלה:
אתם לא תבינו מה אני מרגישה עכשיו...
אנונימית
שואל השאלה:
אממ אוקי אבל לא נראלי אתה מכיר אותי
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי לך הודעה תענה
אנונימית
תרגעי, לא קרה כלום, לאכול זה דבר טבעי ואת לא צריכה להילחץ מזה, את יכולה גם לאכול בריא ולשמור על תזונה נכונה ולא להשמין:)
E1
שואל השאלה:
אני לא יכולה אני כולי בוכה פה נמאס לי כבר
אנונימית
אל תייחסי לרגשות ותמשיכי לאכול