6 תשובות
שואל השאלה:
אתם לא תבינו מה אני מרגישה עכשיו...
אתם לא תבינו מה אני מרגישה עכשיו...
אנונימית
שואל השאלה:
אממ אוקי אבל לא נראלי אתה מכיר אותי
אממ אוקי אבל לא נראלי אתה מכיר אותי
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי לך הודעה תענה
שלחתי לך הודעה תענה
אנונימית
תרגעי, לא קרה כלום, לאכול זה דבר טבעי ואת לא צריכה להילחץ מזה, את יכולה גם לאכול בריא ולשמור על תזונה נכונה ולא להשמין:)
שואל השאלה:
אני לא יכולה אני כולי בוכה פה נמאס לי כבר
אני לא יכולה אני כולי בוכה פה נמאס לי כבר
אנונימית
אל תייחסי לרגשות ותמשיכי לאכול
באותו הנושא: