תשובה אחת
אלי - שאלה מצויינת, ואולי בזכותך ננהג באחריות רבה יותר. כל הכבוד על המודעות לנושא !
התמרור המוצב במקום מורה על מתן זכות קדימה לרכבים הבאים בנתיב החוצה לכיוון הצומת.
כשאני מגיע לצומת כזה אני מסתכל אם יש לי אפשרות להיכנס לנתיב ההאצה ואם נראה לי שהרכבים ממשיכים ישר אני נכנס לנתיב ומשתדל להשתלב. יחד עם זאת יתכן בהחלט שרכב הנכנס לצומת יתכוון להיכנס לנתיב ההאצה... ואם לא נתת לו זכות קדימה.....

נהג באחריות ! המשפחה מחכה לך בבית !

גיא הלוי, עמותת "אנשים באדום" www.anashimbeadom.org
יו"ר סניף אור יהודה, ומתנדב במשטרה,
מייל : [email protected]
באותו הנושא: