5 תשובות
ברור, זה גם קרה לי. מחזור לא אמור להרוס את שגרת היום יום או משהו, פשוט תקחי פדים או טמפונים (במה שאת משתמשת) ואם ממש כואב לך גם קצת יותר אוכל מים וכדורים, זה לא יפריע לך כל כך
כן, זה לא כזה מפריע. רק לא להיכנס למים
לא, זה נורא.
כבר קרה וזה היה די נורא.. במקלחות היה לי ממש קשה להחליף לבגד ים וכול זה ולא עצרנו אז לא יכולתי להחליף פד בטבע... קיצר היה חרא אבל אני בכל זאת הייתי יוצאת שוב אם זה היה קורה.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית