3 תשובות
תפני למקום אחר, תבקשי מהמשפחה שתברר או לכי לאיזה בית חולים ותשאלי שמה. וכשיתחילו לבדוק אותך תפסיקי לקחת כדורים ואז יבדקו אותך.
שואל השאלה:
איפה עושים אבחון?
ואיך יאבחנו אותי אם אני לוקחת כדורים,
אי אפשר לעשות אבחון על מה שהיה בלי הכדורים...
איפה עושים אבחון?
ואיך יאבחנו אותי אם אני לוקחת כדורים,
אי אפשר לעשות אבחון על מה שהיה בלי הכדורים...
אנונימית
את יכולה לגשת למכון אחר ושיאבחנו אותך שמה. אם זה אותו אבחון אז הם צדקו אם לא אז הם טעו.
באותו הנושא: