14 תשובות
לא, זה ממש מסובך אצלי..
זה בו.. אז לא
אנונימית
לא, מביך אותי מידיי
אנונימית
אממ אני לא מספרת כזה מהר לחברות דברים רק כשאני ממש סומכת אליהם וגם אז לא ממש
לא
התחלתי לאבד את הסמכות שלי עליהן אז לא ככ מספרת..
אנונימית
כן סיפרתי לחבר הכי טוב שלי
סיפרתי למישהי ואין לי מושג למה דווקא היא שבכלל אי אפשר כל כך לסמוך עליה אז אמרתי לה שאני לא ונסיתי לשכנע אותה, נראה לי היא השתכנעה
לא יכולה לספר לה כי זאת היא:/
אנלא לסבית היא כמו נפשתאומהשלי
ברור, אני תמיד מספרת
כן, סיפרתי... זו הייתה טעות.
כן, תמיד מספרים לחברה הכי טובה.
כן, תמיד \-;
ברור. אני תמיד מספרת לחברות שלי כשאני אוהבת בחור
באותו הנושא: