7 תשובות
אז את לא חייבת לצאת איתם אם את מפחדת תזמיני אותם לבית שלך ותעשו מסיבה כזאת אם ההורים מרשים לך
עדיף לא לצאת לבד במצב כזה.
תהיו בבית של מישהי או תהיו במקום בו יש הרבה אנשים.
לכי לבית של חברה או תשבו אצלך
שואל השאלה:
אבל זה לא כיף ממש.. וגם אנחנו הולכות לידיד שלנו בדרך ואז לעוד חברה ונפגשים במקום שלנו..
עדיף לא לצאת, אבל אם אתן ממש רוצות אז תקחי גז מדמיע/גז פלפל...
ואל תצאו בשעה מאוחרת.
אל תצאי היום
שואל השאלה:
בסוף אני לא יוצאת):