3 תשובות
מי שדוקר יוצא הרע, בלי להסתכל על הבדל דת או מוצא.
כל מי שדוקר הוא רע, מה זה משנה את מי דוקרים? להרוג ולדקור זה לא משחק, לקחת חיים זה לא כזה פשוט, זה לא נו הם דוקרים איקסים אז אנחנו נדקור כל מי שהוא חלק מהם.
תסביר לי איך ה4 הערבים הספציפיים האלה, מותם היה אמור לנקום את מות היהודים? מה זה עוזר לנו?
תסביר לי איך ה4 הערבים הספציפיים האלה, מותם היה אמור לנקום את מות היהודים? מה זה עוזר לנו?
שואל השאלה:
התכוונתי שאנחנו דוקרים את אותם מחבלים. סליחה לא ניסחתי טוב.
התכוונתי שאנחנו דוקרים את אותם מחבלים. סליחה לא ניסחתי טוב.
אנונימית
באותו הנושא: