10 תשובות
כנראה בגלל שהם לא בעד להרוג אנשים באופן כללי?
אגב אני גם בעד, אחרת הם ימשיכו.
אני בעד מוות, אבל מוות איטי. מוות עם ייסורים.
קודם כל מכות, אחר כך להטביע אותו כמעט עד מוות. לחתוך לו אצבעות - ורק אז להרוג אותו.
ככה המחבלים ילמדו את הלקח. מוות זה קל מדיי בשבילם.
יש איזה מישהו שאני מכירה והוא נגד עונש מוות למחבלים.. פשוט לא יכולתי להבין אותו.. ומאז אנחנו לא מדברים xd
אנונימית
את מתנדבת לעשות את זה?
אני אישית לא הייתי מסכימה גם תמורת אלף ש"ח,
אתה תישאר רוצח לא משנה מה הסיבה.
ועוד בעינויים.. זה זוועה -_-
בטח יקפצו כל המתחכמים ויגידו שאני בכיף יעשה את זה ילמד אותם לקח.
אבל. אתם. לא. תיכנסו. לחדר. עם. מחבל. ערבי,
כשהוא קשור, מסתכל ומקלל או לא יודעת ואתה חותך לו דברים.
זה לא אפשרי זה פשוט מפחיד
אני לא הייתי עושה את זה לאף אחד. אבל לדעתי כל מי שהרג מישהו - חייב למות. חייב.
זה פשוט לא פייר.
אני בעד עונש מוות למחבלים אבל לא בעינויים ירייה בראש זה מספיק, להשאיר אותם בחיים זה גם סיכון וגם מלאא הוצאות למדינה
אנונימית
leave her along - מסכימה לגמרי

לאף בן אדם אין זכות להרוג מישהו ללא סיבה -מי שהרג חייב לשלם את המחיר
(ואל תגיבו לי אבל מה אם האדם שהורג אותו? הוא הורג אותו כי מגיע לו וזה צדק לקח חיים - חיים ילקחו ממנו)
אנונימית
אני גם לא מבינה. אבל כנראה שהם נגד הרג אנשים בין אם הם חפים מפשע לבין אם הם לא.
מה הקטע עם המינוסים -_-
יאללה לכו תחתכו להם את האיברים נראה אתכם
עדיף שהם ימותו וביי ביי
חחח אם היה מותר.
דבר ראשון רואה איזה מחבל עוקב אחריו.
תופס אותו מזריק חומר הרדמה
קושר מכין חדר הריגה
לוקח בלטה ומשפשף לו את כל כל הגוף אחרכך שופך המון מלח על כל הפצעים ומתחיל עם האצבעות חותך לאט לאט עם סכין זיגזג
ככה זה בכל האצבעות ברגליים
אחרכך רגל
ברגל אני מוציא את כל העור ומתחיל לקחת עוד פעם אבן ולשפשף עוד עוד באכזריות
אבל אני מחדיר לו גם עירוני דם שהוא לא ימות
טוב נוותר על הברכיים
עכשין איבר המין
שני אבנים ומגרד את האיבר עם שנהם עד שלא נשאר לו כלום (;
עוד עינויים עינויים עוד מלח ונעבור לבטן
אהה רגע קודם נכניס לו קקי של חזיר לפה בכמיות
וחזרנו לבטן.
לגרד את הבטן שוב עם בלטה עד שמגיעים לבשר
טוב עכשיו ידיים
3 חתכים בכל אצבע עם סכין זיגזג
ככה האצבע מחולקת ל3
שזה במקום 10 חתכים זה 30
עכשיו לספר אותו שיהיה קל יותר
והגענו למקדחה.
חור אחד בראש כניסה איטית במיוחד עד שמגיעים למוח ומת
חותכים את גופתו לחלקים נפטרים מהגופה מהראיות מהכל לא להשאיר כלום וזהו
זה מה שאני חושב שמגיע לכול מחבל
אני סאדיסט אז אני יכול לעשות את זה

אנונימי סאדיסט