7 תשובות
זה סבבה
שחקן כדורסל אתה כן תוכל להיות אחי
גובה מושלם:)
אחי אני בן 15 מטר 1,83 יש לך גובה אחלה אני הייתי רוצה להיות קצת יותר נמוך האמתי
כן.
אתה גם עוד תגבה.
אתה גם עוד תגבה.
לדעתי מעולה אתה עוד תגבה!
בת 13 1.70. וכן יחסית זה בסדר
באותו הנושא: