7 תשובות
כי בגוף מתפתחים עוד דברים שעוזרים לשמור על התינוק.
גאוני אף פעם לא שאלתי את עצמי.. אולי בגלל שהגוף שלה מתאים את עצמה לתינוק? כי הבטן של גדלה והציצי שלה מתמלא בחלב בנובף היא אוכלת בשביל שניים
היא גם אוכלת בישבילה ובשביל התינוק אז היא גם משמינה וגם יש הרבה נוזלים מסביב לרחם שנשארים.
נוזלים שיש ברחם כדי להגן על התינוק וגם היא אוכלת יותר כי היא הורמונלית.
אמא שלי השמינה בהריון שלה 27 ק"ג ואני נולדתי 2.5 ק"ג._.
אמא שלי השמינה בהריון שלה 27 ק"ג ואני נולדתי 2.5 ק"ג._.
כי כ/שהיא בהריון היא יותר רעבה אז היא אוכלת הרבה יותר,'אוכלת בשביל שניים'
כי זה מה שהאם סוחבת זה מה שהגיוני
חוץ מזה בגלל ההורמונים האישה רוצה לאכול עוד וכך משמינה
חוץ מזה בגלל ההורמונים האישה רוצה לאכול עוד וכך משמינה
נוזלים שיש מסביב לתינוק וזה
אנונימית
באותו הנושא: