3 תשובות
קר בטירוף! 18 מעלות זה מעיל.
אז- המון שכבות+ מעיל+ כפפות+ כובע צמר.
איזה כיף לך! לאן את טסה? אני מתה למזג אוויר כזה.
אז- המון שכבות+ מעיל+ כפפות+ כובע צמר.
איזה כיף לך! לאן את טסה? אני מתה למזג אוויר כזה.
מעיל ושכבות. בישראל בחורף אין כאלה מעלות נמוכות
כן, זה קר מאוד.
10 מעלות ביום שמשי סווצ'ר, מעיל, 2 שכבות וכפפות קלות, ביום גשום 2 סוואצ'רים, מעיל, 1-2 שכבות, כפפות וכובע צמר.
10 מעלות ביום שמשי סווצ'ר, מעיל, 2 שכבות וכפפות קלות, ביום גשום 2 סוואצ'רים, מעיל, 1-2 שכבות, כפפות וכובע צמר.
אנונימי
באותו הנושא: