4 תשובות
וואלה לא...
אני משתחרר בעוד פחות מחודש אחרי 3 שנים בצבא...
בתפקיד מסווג:)
אני משתחרר בעוד פחות מחודש אחרי 3 שנים בצבא...
בתפקיד מסווג:)
כן ברור שהוא עובר טירונות..
גם אותך זימנו לנהג משא? חח
גם אותך זימנו לנהג משא? חח
ברור שכן, אין דבר כזה להיכנס לתפקיד מבלי טירונות..
לאחר הטירונות אותו חייל שמתגייס להיות נהג משאית
עובר גם קורס נהגים
לאחר הטירונות אותו חייל שמתגייס להיות נהג משאית
עובר גם קורס נהגים
כן
באותו הנושא: