7 תשובות
אני לצערי
אמא ואבא עושים אני יושבת במחשב. אני כל כך חרא בן אדם שכשאבא שלי מבקש ממני פעם אחת, פאקינג פעם אחת לטאטא סלון, אני לא מסכימה. אין אני חרא בן אדם. בהתחלה אני מרגישה טוב שלא עשיתי עבודת בית ואחר כך אני חושבת איזו זבל אני...
אני מנקה את החדר שלי..
בעיקרון אני עוזרת בשטיפת כלים, זריקת זבל וכאלה..
בעיקרון אני עוזרת בשטיפת כלים, זריקת זבל וכאלה..
לא עושה כלום
ואני עוזרת לאמא...
אמא מנקה ואבא יושב ולא עושה כלום כל היום..
אני לא עושה כלום בבית.. פעם עשיתי אבל כבר לא
באותו הנושא: